Schoonmaakwoede zet zich elke dag in om de kwaliteit van onze schoonmaakdienst te waarborgen. Wij hebben hiervoor onder andere het Woonhuis Controle Systeem ontwikkelt. Met deze controle kunt u aan het eind van de schoonmaak het geleverde werk controleren. Punten die hieruit naar voren komen herstellen wij meteen. Kort na afronding van de schoonmaak zal u door ons Kwaliteitsteam gebeld worden voor de Schoonmaakwoede Kwaliteitscontrole, om te verifieren of u echt tevreden bent. Indien dit niet het geval is sturen wij het team direct terug om alsnog de punten te herstellen.
Ondanks bovenstaande kwaliteits gereedschappen kan het voorkomen dat u een klacht heeft over onze schoonmaakdienst. Wij vragen u dan zo snel mogelijk contact op te nemen door te bellen naar 085 – 400 00 85 of door een e-mail te sturen naar contact@schoonmaakwoede.nl
Zodra we uw klacht hebben ontvangen zullen wij binnen 1 dag reageren. In deze reactie beschrijven wij het plan van aanpak door en een inschatting van de tijd die we verwachten nodig te hebben.
Onze volgende stap is om alle informatie van de betrokken partijen te verzamelen. Zodra wij hier klaar mee zijn, zullen wij u informeren over hoe wij uw klacht willen oplossen.