1. Hoe kan ik een afspraak maken voor een schoonmaak?
Bel ons op
085 - 400 00 85
of bestel een schoonmaak in 4 simpele stappen online. Wilt je rustig lezen hoe ons online bestelproces werkt? Lees dan
hier verder.
2. Nemen de schoonmaakexperts hun eigen schoonmaakmiddelen mee?
Onze schoonmaakteams werken alleen met de beste materialen en middelen. Deze nemen ze uiteraard zelf mee.
3. Uit hoeveel personen bestaat een schoonmaakteam?
Bijna altijd bestaat een team uit 2 personen. Mocht de klus kleiner of groter zijn, dan kan het zijn dat er 1 schoonmaakexpert komt, of 3.
4. Moet ik tijdens de schoonmaak de hele tijd aanwezig zijn?
Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn. Het is handig als je er aan het begin bent, en na afloop. Ook om eventuele bijzonderheden aan ons uit te leggen, en om het eindresultaat samen te kunnen doorlopen. Je wordt een half uur voordat de experts klaar zijn, gebeld. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om bij afloop van de schoonmaak aanwezig te zijn, dan zal aan je worden gevraagd om de schoonmaak vooruit te betalen.
5. Moet ik de keukenkastjes leegmaken voordat jullie komen?
Je kunt bij het samenstellen van jouw schoonmaak zelf aangeven wat je voorkeur heeft.
6. Hoe lang van tevoren moet ik een schoonmaakafspraak maken?
In principe kunt je ’s avonds nog een schoonmaak bestellen voor de dag erna. Maar in de regel is eerder bestellen voordeliger.
7. Moet ik direct de schoonmakers betalen?
Na afloop van de schoonmaak loop je samen met onze voorman het eindresultaat na. Ben je tevreden, dan kijk je rustig op onze werkbon het totaalbedrag na. Heb je gezien dat de deze klopt, dan teken je de werkbon voor akkoord op de werkzaamheden en het totaalbedrag. Ter afronding ontvang je via email en sms een betaallinkom veilig het verschuldigde bedrag te betalen.
Mocht je eerder weggaan en bij afloop van de schoonmaak niet aanwezig zijn, dan betaal je op het moment dat je de schoonmaak verlaat alvast het verschuldigde bedrag.
Tot slot mocht je in het geheel niet tijdens de schoonmaak aanwezig zijn, dan dien je het verschuldigde bedrag voor de schoonmaak alvast vooruit te betalen.
Let op! Indien je met creditcard betaalt, dan wordt er 2,2% aan provisiekosten in rekening gebracht. Wil je meer weten over onze betaalwijze? Lees dan hier verder.
8. Kan ik overal in Nederland een schoonmaak bestellen?
Wij komen, met uitzondering van de Waddeneilanden, overal in Nederland.
9. Kan ik mijn afspraak wijzigen?
Je kan je afspraak wijzigen door ons te bellen op
085 - 400 00 85 (lokaal tarief)
.
Doe dit wel binnen 14 dagen na uw bestelling of meer dan 7 dagen van tevoren, anders zijn hier kosten aan verbonden.
10. Kan ik mijn afspraak afzeggen?
Je kan jouw afspraak annuleren door ons te bellen op
085 - 400 00 85 (lokaal tarief)
.
Doe dit wel binnen 14 dagen na uw bestelling of meer dan 7 dagen van tevoren, anders zijn hier kosten aan verbonden.
11. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij zetten ons elke dag in om je een perfecte schoonmaak te leveren, mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, dan willen wij je vragen ons te bellen op
085 - 400 00 85 (lokaal tarief)
. Als je wilt lezen hoe wij met jouw klacht omgaan? Lees dan hierverder.
Per direct een vrijblijvende prijsopgave?
Per direct een vrijblijvende prijsopgave?
Perfectie in grondige schoonmaak. Laat je ontzorgen en ervaar het gevoel van een heerlijk schoon huis of bedrijf